NASIHAT CIKGU :)

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA


HYE2 FWENZ..alhamdulillah hari nie g kolah xada paper masalah..semua happy go lucky ^__^..tapi an time subjek sain..semua berkeliaran..mentang-mentang cikgu Salwana tu lembut baik orangny..semua wat hal dalam kelas tadi..kesian gak ak tengok cikgu tadi..kesian tak kesian..ak pown tertinggal lhaa semua buku sain at rumah..nak bagi mama papa ak belaja at umah..*anak yang bagus kan* aiseh...then masa yg hampir-hampir nak balik..semua dah cabut awal..tinggal lhaa puak2 pompuan yang mmg selalu keluar kelas lambat..dan puak tu adalah kawan-kawan ak dan ak..cikgu ad tanya samething at kiteorang..acanie......"

CIKGU : budak-budak pompuan nie yang mana yang nk belajar ?

KITA ORANG : semua ANGKAT TANGAN !!

CIKGU : kalau kamu semua nak belajar..belajar betul-betul..cikgu agak sedih dengan result kamu  semua tahun lepas..cikgu dah jaga kamu semua dari tahun lepas lagi..cikgu nak tengok anak-anak cikgu berjaya..kamu dah besar nanty..at luar tu nak kerja ap kalau result teruk..cikgu harap kamu mulakan lhaa niat belajar tu kembali..buat lhaa stady group k..bebincang ramai2 at sekolah..hurrmmm (ak amik sebijik-sebijik ayat yg cikgu Salwana cakap)

KITA ORANG : ANGUK-ANGUK..SENYUM-SENYUM..PANDANG SESAME SENDIRI :'(

CIKGU : SAYA NAK TENGOK KAMU SEMUA BERJAYA..^0^

KITEORANG : SEMUA SEDIH..pasnie semua dah janji xnak lalai lagi..lagi-lagi ak..memang selalu lalai kalau time sain..ALLAH ~

ak rasa senang sebab cikgu masih nak tegor dan nasihat kesilapan kiteorang walaupun jarang dengar cakap dia..nasihat dan teguran cikgu tu macam berkat kita untuk belajar..ak sekarang belajar tok jangan berfikiran negatif pada cikgu-cikgu yang menasihat..dan ak hanya perlu bersyukur kerana ramai yang menyanyangi ak dan kawan-kawan ak sampai ke hari ini..ALHAMDULILLAH :')


 Haa..nie beg sekolah ak gan botol air kesayangan ak..botol air tu wajib ad..kalau tak ada..ak at sekolah jadi ZOMBIEE +__+


my real face..no edit..selalu sangat tunjuk pic edit sane sinie..haha..tak edit pown tetap omey kan..kan..*k bajet + persan*..saya Allah jadi kan dengan sempurna..Alhamdulillah yaAllah :')

"ak aser entry panjang sangat..ad k yg sudi nak baca ? penat mereka nanty..haha ^__^"

sekian.................

10 comments:

Hanida Moss said...

belajar rajin-rajin yer adik! :)
jgn sesiakan future awk :)

Hana Amylia said...

ini semua poyo :P

Rapunzeel Cikilolo said...

hahaha.

semua cikgu suruh kite belajar rajen-rajen kan?

good luck :)

Ezad Izzuddin said...

Rindu pulak dengan cikgu-cikgu sekolah , waaaaaaaa nak sekolah balik , btw belajar rajin-rajin ehhh :D

Cik Yaya said...

btl air kesygn ea...hehe

Fatin Bieha Samsol said...

hanida . . yup akak..thnx.. :)

Fatin Bieha Samsol said...

hana. . hana kacang mmg poyos..haha

Fatin Bieha Samsol said...

Rapunzeel . . heh thnx. . :)

Fatin Bieha Samsol said...

ezad. . hehe yeker ? ok thnx you ezad :)

Fatin Bieha Samsol said...

cik yaya. . haa..a'ah..sangat2 sayang. . hehehe