SEKOLAH ^^

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA


HYE2 fwenz...apa khabar semua..hope semua sehat-sehat belaka lhaa ya...haihh..skunk dah jarang-jarang wat entry...lusuh lhaa blog nie...skunk nie ak nak tekat kan azam tok tahun nie..nk rajin-rajin belajar..in shaa Allah ak akan wat yang terbaik...mudah-mudahan..

#mangsa SPM...T__T
k..taon nie ak SPM..mudah-mudahan cemerlang lhaa semuanya...usaha tanda kejayaan kan... :)

#kelas......-___-
wee..dak-dak kelas tetap sama..tapi ad dak dari kelas prinsip acount msk kelas ak..kateny xboleh bawak add math..kecian at die..dah lhaa encem..eh..eh..xleyh..dia cina lhaa...heheee..then ada pelajar baru masuk kelas ak jugak..gadis...aww..ak xrapat sgt gan die..mybe xsehaluan dn tidak sekepala..mybe lhaa ! tp die new fwenz mungkin ak kena kenal gan dia dgn lebih rapat lg lhaa kot kan..kan.. in shaa Allah ak cuba..

#diberi perhatian
k..sejak masuk sekolah..kawan-kawan ak semuanya mcm caring lebih-lebih gila..kadang-kadang geli gak tengok..hee..but dorang sungguh sweet..ak sayang dorang semua..

alhaa post kali nie xd pic lhaa nk share at korang maaf-maaf..:'( apa pown korang doakan kami sekelas lulus SPM nty k ^^V



sekian....................

5 comments:

Nadya Bubble said...

Belajar rajin rajin tau, good luck :)


Hadiah wang tunai RM100 ! Jom jom :D

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/01/cabaran-seo-blog-3-dalam-1-happy-new.html

Rapunzeel Cikilolo said...

semoga belajar rajen-rajen

Fatin Bieha Samsol said...

nadya..thnx...^^

Fatin Bieha Samsol said...

Rapunzeel Cikilolo .. ok2..chayok2 XD

aisyah nur said...

saya doakan akak semoga berjaya dalam spm , doakan saya juga supaya berjaya dalam pmr :D