MAKIN LAMA...MAKIN AKU TAK FAHAM...

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA


HYE...hope anda mempunyai hary2 yang indah n gembira selalu....

ok...mengenai tajuk lhaa kan...[MAKIN LAMA MAKIN AK TAK FAHAM]

ok...memang skunk ak dilanda masalah rumah tangga...hukx3...ok nak tau ap sebab ak cakap macam 2..??
kalau lhaa anda sudah berkenalan dengan seseorang...tak kire lhaa ber status bf,gf,kawan...ok..
makin lama kita kenal mereka...kita semakin tak faham akan dirinya..dengan ap yang die mahukan dan sikapnyaa..betul x...tapi bagi aku memang macam 2..makin lama ak kenal seseorang 2 makin ak tak faham dirinya...maaf kan ak..tapi aku akan cuba memahami dirimu sayang...

apasal ak jiwang??sebab ak gadoh gan my husband...bende kecik jerk pown..tapi ak jerk yang suke besar2kan masalah..biaser lhaa ak memang suker cari pasal..heheh...

4 my husband...im so sorry baby...anje tau ucuk terasa hati gan anje..(T____T)uuwaaaa....[sedih nie]

hahaha...korang ingat husband ak jerk yang pandai romantik2 nie...walaupown ak kasar..ak pown pandai lhaa...hahahaha...
tapi tak nak tunjuk..sebab malu!!!!hahahah...poyo jerk kan??

p/s=jangan lhaa jadi seperty diriku ini..hanya tahu menyakitkan hati sahaja.....

sekian.......
assalammualaikum dan selamat sejahtera

8 comments:

Original CikTeddy said...

org kate mslh rumah tangga x elok diketahui org lain..hihi
neway,i wish both of u are happy together..amin!

cili_kering said...

hihi...rumah tgge yg belom sah..hahah..btw thnx ya...

shahrazali said...

belom sah???? laaaa..boyfren jek ker...ingtkan suami betul... sabar2... suami isteri sah pun ada gadoh2,,inikan pula yg belum sah..

syieda ;) said...

ohh, tak kawen lagi rupanye.
btw, sweet jeh :)

cili_kering said...

@shahrazali...hahah..bf aja lhaa...hmm..mmg lumrah bercinta ot..wkakak..

cili_kering said...

@syieda...hahah..knp..u igt i dh kawin ye...

aimie amalina said...

alololo
gaduhh manjeeee la tuuuu

cili_kering said...

@aimie amalina...hahaha..manje lhaa sgt 2...huhuhu...=)