AKU NAK TANYA NIE HA...

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA

HYE2 semua...hope sentiasa heppy n chayok2 semuanya k...

OK...mengenai tajuk lhaa kan AKU NAK TANYA NIE HA!!!
OK..walaupon ak belom berumah tangga lhaa kan...ak tengok disetiap hubungan suami isteri...tgk lhaa kalau gaduh...agak NGERI KAN??ha..2 memang ada masalah..or..apa2 lhaa kan..klu suami isteri dah gaduh..mesty selalu keluar perkataan..~~~~

#si suami=AKU CERAIKAN KO TALAK 10!!(mmg xd dlm senarai ahakz)
#si isteri=ABANG CERAIKAN SAYA SKUNK!!(wow...)

ok..kenapa perlu keluarkan perkataan sebegitu ya...mereka xsayang k hubungan yg dorang bina 2??
2 yang wat ak tertnyer2...k fine..aku tau soalan ak nie agak bodoh...xp ak nak tau lhaa....

nie klu dah kwin....kalau caple lain lak citer die...

sekian......
assalammualaikum dan selamat sejahtera.....

6 comments:

::Mastura Zakaria:: said...

sebabtu jangan buat keputusan ketika marah...

Unknown said...

oh..nty dh berumah tangga..kne lhaa jge kan..supaya xtercakap perkataan 2..yker..eh2..hehe

aamalinaazman said...

huuu
tulah..jadi takot plak nak kawen
huhuhuhu

kemey said...

tats one of da reason i dun wanna think about marriage..

Unknown said...

aimie amalina...heheh..jgn mcm 2...

Unknown said...

kamey...owh ya...suatu hary nty mesty terfikir gak 2..huhuhu...;)