AKU SEORANG YANG MENYEBOK...0K FINE...

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA


Hye semua...harap anda sihat sejahtera k...aku disini hanya menunggu hary untuk dapat baby baru...
syukur2...dapat anak lagi ak kan...rezeki tuhan...heheh...ALHAMDULILLAH..(^____^)v

OK..mengenai tajuk lhaa kan...sebenanyer tajuk nie..mama aku yang bagi..bab sesuai tok diriku ini...
haha...nak tau k??
_
_
_
_

1#aku memang suka jage tepi kain orang...tp tak der lhaa terok macam mami jarum an...hahah...2 lhaa ak..(pegakuan yg amat berani)...alhaa sp kte xpnh jge tpi kain org 2 tipu lhaa kan...huhuhu...
2#aku memang suka masok campor biler orang tue gah sembang...amik ko..xlayan ak sangat...hahaha(jahat kan??)
3#nie yang paling ak suke wat!!aku suka kacau orang biler orang 2 gah wat kjer..pehh aser sonok...xp bertempat jugak lhaa...hahahah

OK2...ak tau ak nie seorang budak yang sangat baik...hahaha...memang xley dinafikan kan??
(pengakuan ini boleh dapat penumbok nampaknyer..)hahahaha........

*skunk nie ak tgh menunggu anak ak yang akan dilahirkan nanty....im so eppy...hehehe


sekian....

assalammualaikum dan selamat sejahtera

2 comments:

syieda ;) said...

hyg no3 tu cam same ngan syieda je. hehe XD

*syieda singgah sini.
baca dan komen entry ni ;)
singgah la kat blog syieda jugak :
tinursya.blogspot.com

cili_kering said...

heheh...we are same lhaa...

ok2..thnx ya bb sllu dtg blog i nie..nty i g menjelajah at blog u plak k..

have a nice day dear...