PERIT SEKALI!!!

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA

hye semua...hmmm...arynie agak lewat sedikit ak menulis entry..bab pagi tadi ak ad kejer..so peluang ak nk menaip pown tebantot...and skunk...im here...ingin berkongsi cerite bersama anda semua..heheh
(agak beriye-iye disitu..)huhu...

mengenai tajuk lhaa kan..kan..kan...PERIT SEKALI...hmmm...mmg sgt perit bagi ak...tapi ak xtau lhaa bagi korang perit k tak..heh..(*___*) ???

PERITNYA SEBEGINI RUPA!!!

1#ak aser perit biler orang pakse ak wat bende yang ak xnk buat!!DAMN!!!(ak benci kan itu)
2#ak aser perit sangat biler orang marah2 kucing ak...(ak pown xtau np ak jdk mcm nie)
3#ak aser perit sangat bab skunk poket ak dah hampir kempis!!oh nooo...
4#ak aser perit sangat bab kene buat kjer gan orang yang xreti jaga hati orang laen..

klu nk dicerite kan lhaa...mmg 5taon pown tak abis..tapi itu lhaa...mmg perit kan..kan..kan..
tak aper lhaa..mybe nie dugaan bg ak....SABAR AJA LHAA.....

p/s=klu anda pown telah menjadi mangsa seperti ak nie...hope korang bebanyak lhaa bersaba eh...saba itu separuh dari pada iman..

sekian...........

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA

6 comments:

AwieKashi said...

sabar2...jgn terlalu emo sgt... ngee

cili_kering said...

heh..iyo lhaa encik @awiekasih...(T__T)...

ieyza afieyna said...

sabar jela ye.. perangai lain2.. hee..

p/s: aritu bru je happy2 dah sedih2 lak,, perit lak.. xmo2.. chill... hikhik

cili_kering said...

@ieyza afiena...hehe...a'ah kan...xp im ok..hehe..=)

syieda ;) said...

sabar itu separuh dari iman~
biasa la tu, hidup x selalu nye indah. chill okeyh ;)

cili_kering said...

@syieda...it ok dear...im ok.. thnx..(^__^)V