0h SWEETNYER ade kekasih

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA...


HYE...hmmm..ak sebenanyer..xtau nk berkongsi ap gan anda semua hary nie...so...berkenaan gan tajuk post hari nie...nampak macam best kan??kan??kan??

hmmm....ap pendapat anda tentang tajuk post nie....mesty ad yang tersenyum...or..mesty ad yg dah buat muke menyampah...hmmm...heheheh....aku pown xtau....hahaha

bagi aku kan..kan..kan...ad kesasih nie best....sebab ad orang yang amik berat pasal kiter...ade orang sayangkan kite dengan ikhlas...ade orang kite dapat berkongsi ceriter...tak kire lhaa cerite 2 sedih or heppy...(nak tau k bab ap ak cakap macam nie???)hahaha...bab ak xmatang lagi....aku pown xpenah aser macam 2...but...dekat maner jerk aku g kan..tak kire lhaa supermaket..thesto..midvelly..or TS!!OH..RAMAI SEKALI PASANGAN KEKASIH YANG SWEET2...ayakkk!!!hahaha....seronokkah pergi berjalan2 gan kekasih...huhu..mesty lhaa seronok...aku pown penah wat!!!hahaha...

tapi..ade kekasih pown xbest gak...bab..ade segelintir pasangan menghadapi masalah...huh...masalah yang sangat mengerikan..huhuhu...yelhaa...klu yang macam nie..ade jerk yang tak kener..salah sikit muler lhaa nak berperang...mmg lhaa 2 lumrah an..Tpi ak pelik lhaa...korang just bf/gf...ade yg sanggop belasah bf/gf sendiri kerana tak dapat kawal marah..OMD(oh mak datok!!)ths is so scare..
hope perkare nie xterjadi kat ak and kat anda semua!!!(sedang berdoa)huhu...

hmmm...ok2..skunk baik ak terus terang jerk gan anda semua...aku sebenarnya nak tau pendapat anda semua tentang nie...tak kira lhaa pendapat anda 2 berunsur dary ceramah or wht eva!!hheheh...

#untok penghabisan ini punya post...aku doakan korang semua dapat pasangan yg sweet2 aja...xmau ad perang2 ya..heheh...

                     SEKIAN...ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA..


               (O________________o) V.....


2 comments:

Neon said...

aku takrasa kapel tu best, kahwin lagi best kot

Unknown said...

oppss...itu sangat bagos...terima kasih sudi mmberi pendapat..=)