Hafiz - Untuk Kamu...aku suke ^^V

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA

OK..mengenai tajuk lhaa kan...lagu cerita OMBAK RINDU!!nyayian HAFIZ..UNTUK KAMU

Raut wajah...Mendamaikan...
Dan sesuci..Selembut hatimu..
Sinar mata...Mempersona...
Bagai gugur seluruh jantungku...

Aku Ingin engkau tahu...
Cinta aku satu...
Tercipta buat dirimu..
Hanya... Untuk kamu...

Huuu....Huuu...Huuu....
Huuu....Huuu...Huuu...

Aku ingin engkau tahu..
Cinta aku satu.....
Tercipta buat dirimu...
Hanya untuk kamu....

ADUH...macam nak bedarah hidung ak biler menghayati lagu nie...ak suka gilak...dengan bait2 cintanya..waduh2..romantik sangat2...kalau lhaa ad orang nyanyi an tok ak sebelom tdo...sumpahh,,ak sayang ko sampai mati beb!!!ahahah...(k fine..memang mengelabah)

#lagu nie jagak lhaa yang berdendang at blog nie ketika anda datang menziarahi blog ak nie...klu anda xselesa..maaf dari tuan punya blog nie....^^V...

sekian....

assalammualaikum dan selamat sejahtera

2 comments:

shahrazali said...

suke gak ngn lagu ni....asyik play lagu ni berulang-ulang....hehe..

Unknown said...

hehe..god2..sme lhaa kita..ahakz..=)