BOSAN

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA

HYE2...sudah makan...hope anda sihat sejahtera and heppy selalu.......

ok..di hari ahad yang membosan kan...baju sekolah ak pown tak digosok lagi..yg dah ready pown kasut kolah ak jerk...

ok sembang pasal sekolah kan...ak pindah sekolah baru..and pindah2 masuk sekolah 2..aku terpilih tuk menjadi pengawas sekolah...ok itu ak ley terima..dan lagi parah sekali ak dilantik sebagai setiusaha pengawas sekolah..bagus kan cikgu nie...ak dah lhaa tak penah jadik pengawas sekolah sebelum nie...kenapa cikgu pilih saya??CIKGU TAU TAK SY NIE BUDAK HAMPEH!!

#OK..TERTEKAN SEKEJAP!!

esok..ak akan mulakan tugas menjaga pintu pagar sekolah...wah..wah..wah..hope ak ley jalan an tugas dengan baik..doakan ak ya kawan..=)


ok nie memang takde sangkot paut dalam tajuk entry...saje nak mencapap...
ok kalau tak suka...saya mintak maaf..=)
#aku belaja edit2..konon2 nk jadik photographer and juru edit terkenal..
#ok itu angan2 semata-mata

sekian.............

7 comments:

cik fatin said...

syg awak edit gmbr ni dekad mane .? lawa laa . hehee

cili_kering said...

juz picnik aja..tak jauh sy pergi..^^V..itu link dia..


http://www.picnik.com/app#/edit/basic

shahrazali said...

hai cik pengawas.....hehehe..
elok2 jaga pagar tu...org jaga pagar kena dtg paling awal ke skolah..so,, dtg awal k...

shahrazali said...

ayat dosa kering tu sje buat....entri yg dulu ada org sound sy buat dosa kering ckp psl itu ini..

jadi gtau la awal2 bukan buat dosa kering..hehe..

cili_kering said...

@shahrazali...haha..a'ah..sy sentiasa dtg awl...yker..tau2..sy bce cmnt drng 2..plik2 jerk...sukati lhaa an..itu adalah hak individu nk ckp p pown...sbk jerk..kan..kan..kan..

shahrazali said...

btol tu....sokong fatin...sokong pengawas sekolah...

cili_kering said...

@sahrazali...amboi..anda memerli sy nie...hehe