RINDU ^____^V

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA


HYE2 fwenz..ap khaba semuanya...perh ak taip entry nie hidung kembang kempis kot..lameny xwat entry...rindu sebenarnya..heheh ^__^

ok sepanjang bekerja gan mama ak lhaa kan..macam-macam jenis manusia ak jumpa...and yang paling terok dapat castemer yang langsong tak ada sikap penyabar..cuih..siap kena hamun-hamun bagai..orang tua plak..nasib ak muda..kalau ak tua macam pakcik tu..ak akan bg berdas-das at pakcik tu sampai dia nangis..huhu (gurau-gurau)

#apa pown ak seronok dapat tolong mama ak at kedai.. ^___^V


#koleksi omeyh-omeyh..yang mana yang korang aser omeyh..pilih.. :)
#ak ad wat tumblr tapi tak semengah mana lhaa mai lhaa jengok-jengok Fatinfroggysz


sekian...............

8 comments:

Engku Zariha said...

wow! blog dia! btw, first time datang sini. :)

Miss Risu said...

wah!! comel nye kucing tu... mata bulat.. btw, risu pun pencinta haiwan, but the most kucing la... :)

Saif As-Solihin said...

Gambar kucing yg kedua tu comel.. geram tgk mata dia.. haha.

melissa lissalalissa said...

comel la~!! hehe

ouh ya,. tengok nii..

http://lissa-lissalalissa.blogspot.com/2012/11/special-blog-review-3.html

ahmadhiSyam said...

yg buat breakdance tu plg omeyh..haha

Cik F said...

comellll

Cik F said...

comellll

cik nAdyYa ツ said...

kucing n arnab !