MARAH SUNGGUH

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA


HYE2 fwenz...arynie ak xpergi sekolah..and ad exam...k mata ak nie xelok lg...argghh..stress...kalau dah sakit saner sakit sinie...mula lhaa salah sikit ja nak marah-marah ja keja ak....haihh...tapi tu memang salah sendry.....BERSERAH JAA LHAA FATIN OIII...



DOA MENGHILANGKAN PERASAAN MARAH.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah yang
Maha Penyayang.
.
"Aku berlindung diri dengan Allah dari syaitan yang terkutuk:
Ya Allah, ampunilah dosaku dan hilangkanlah
kepanasan hatiku,dan lepaskanlah akan daku
dari syaitan yang terkutuk."

Antara ciri-ciri orang yang masuk ke dalam syurga Allah s.w.t ialah mereka yang menhan kemarahan dan orang-orang seperti ini telah dipuji oleh Allah s.w.t sebagaimana yang dapat difahami dari firman Allah yang bermaksud :
"....mereka yang menafkahkan (harta) sama ada pada waktu lapang atau waktu sempit, mereka yang menahan kemarahan dan memaafkan kesalahan yang dilakukan oleh manusia dan Allah mengasihi orang yang melakukan kebaikan".

(Surah Aali-Imran : ayat 134)

*hope mata nie cepat lhaa sembuh dan insyaAllah dengan doa ini juga ak akan dapat mengawal perasaan marah yang tak pernah menentu...doakan untuk ak supaya cepat sembuh tau kawan-kawan..^__^V


sekian.........................

12 comments:

legendary wariner said...

Bagus sakit tu.Sakit kifarah atau penghapus dosa kita.Semoga cepat sihat lah ye.

Fatin Bieha Samsol said...

iyup...makasih ye :)

adibahfaizah said...

Smoga cpt smbh...bleh la pg skolah :) hehe

Detective Fiqa said...

dh sembuh ke belum?? :D hehehe

.::: Princess MOMOY :::. said...

semoga cepat sembuh dear ^^
salam kenalan dari momoy
datang jenguk dan follow u sekali

SyamimiNazifa said...

Nice entry kak x)

Fatin Bieha Samsol said...

makasih adibahfaizah :)

Fatin Bieha Samsol said...

Detective Fiqa..blm lg lhaa :(

Fatin Bieha Samsol said...

Princess MOMOY..makasih..salam perkenalan jugak makasih sudi follow fatin :)

Fatin Bieha Samsol said...

SyamimiNazifa..makasih dear :)

missha said...

dah baik ke belum ? :)

Fatin Bieha Samsol said...

alhamdulillah...dah baik dah missha :)