INSYAALLAH...^____________^

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA



HYE2 fwenz....ary sabtu yang sangat memenatkan...ak selesainye semue kerja-kerja rumah...ak datang ke sinie nak sebok-sebok an blog plak...heheh...


ok mengenai tajuk lhaa kan....setiap orang pasti akan berubah rigth..xkire dari baik ke jahat k..dari jahat ke baik k..itu semue dari hati masing-masing....ok xdinafi an ak nie bukan baik mane pown...hehehe~~~~

semenjak due menjak nie ak suke plak tengok video-video ceramah-ceramah agama...heheh
tambah-tambah ceramah ustaz Idrus gan ustaz Don..hehehe...dorang bez...aku suke..aku suke....


ok skunk an dieorang sebok-sebok nak kiamat..xp kita xtau bila kan....
ok ak berdoa sangat sebelum hari kiamat datang...ak nak perbaiki diri tuk jadik anak yg solehah..ak nak jadik isteri yang soleh untuk suami ak and ibu yang baik tuk anak-anak ak nanti....insyaAllah....


nanti kalau dah sampai maser.....



selepas bergelar ibu...dengan automatik ak akan pakai tudung muslimah nie...
comell sangat...kan..kan..kan...^___________^




sekian........................

2 comments:

ieyda khalieyda said...

amin , :) hehe , aq pown na jdik mcm uh gak ,

cili_kering said...

Amin..Alhamdulillah..=)